رئیس انجمن پسته ایران از وجود باقی مانده سموم در پستههای ایران خبر داد و گفت: اما به دلیل باقی مانده سموم تاکنون محموله صادراتی بازپس فرستاده نشده است؛ بلکه بخاطر آفلاتوکسین برگشت خورده است.
کاویانی، مدیرعامل صندوق پنبه گفت: بنابر آمار صنعت نساجی سالانه ۲۰۰ هزارتن پنبه نیاز دارد که حدود ۵۰ درصد این میزان در داخل تولید میشود.
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: بنابر آمار پتانسیل تولید یک میلیون تن شیرخشک در کشور وجود دارد، در حالیکه تولید کارخانجات سالانه ۲۰۰ تا ۲۲۰ هزارتن است.