قحطی بلیت اتوبوس در آستانه سال نو / برنامه اتوبوس های بین شهری در ایام نوروز
قیمت بلیت اتوبوس معمولاً بر اساس عوامل مختلفی مانند مسافت سفر، کلاس صندلی، زمان ترکیبی، فصل، ارائه دهنده خدمات و سایر عوامل متغیر تعیین میشود. عموماً شرکتهای اتوبوسرانی بلیتها را بر اساس فرمولهای خاصی که توسط آنها تعیین شدهاند، قیمتگذاری میکنند.
داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حملونقل مسافری سازمان راهداری و حملونقل جادهای گفت: از ساعت ۲۴ تمامی سایت و اپلیکیشنهای فروش بلیت اقدام به پیش فروش بلیتهای نوروزی کردهاند و هیچ یک از شرکتها حق تغییر نرخ بلیتهای خود را پیش از تصویب ستاد تنظیم بازار ندارند.
به گفته وی پیش فروش بلیتهای اتوبوس برای ایام نوروز از تمامی مبادی و مقاصد مختلف شروع شده و طبق برنامهریزیهایی که انجام دادیم از تمامی مبادی و مقاصد مختلف این پیش فروش بلیتها شروع شده و به نوعی ظرفیتهای عرضه بلیت در این ایام افزایش پیدا خواهد کرد.
او میگوید: در کنار عرضه بلیتها سامانه لیست انتظار را راهاندازی کردهایم تا اگر تقاضا و سفر در این ایام افزایش یابد با راهاندازی نخستین سرویس فوق العاده مسافران لیست انتظار در اولویت برای استفاده از این سرویسها قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه به طور قطع در ایام نوروز سرویسها در مسیرهای پرتردد افزایش خواهد یافت، گفت: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته سرویس در مسیرهای مختلف افزایش خواهد یافت به طوری که اگر در روزهای عادی در مسیر مشهد ۱۰۰ سرویس داشتیم در ایام عید به ۳۰۰ سرویس خواهد رسید.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید